Oprogramowanie ScanShare tworzy zautomatyzowany pomost pomiędzy formą papierową dokumentu a ś®odowiskiem informacji cyfrowej. Jest narzędziem, które pozwala w zautomatyzowany sposób tworzyć cyfrowe archiwa oraz udostępniać informacje w efektywny sposób.
Jako oprogramowanie pośredniczące ScanShare pozwala na:
- Utworzenie pomostu pomiędzy przepływami papierowymi oraz elektronicznymi
- Integrację z dowolnymi rozwiązaniami dokumentowymi stosowanymi w organizacji, zarówno w trakcie instalacji jak i w przyszłości
- Automatyczną ekstrakcję informacji, dodanie metadanych, przetworzenie i dostarczenie dokumentu do zdefiniowanego systemu lub archiwum
- Konwersję pliki do ‚przeszukiwalnego’ formatu wraz z automatycznym ‚odczytem’ danych ze zdefiniowanych obszarów dokumentu w celu uruchomienia wymaganych procesów biznesowych.
ScanShare integruje w sobie trzy elementy pracy z dokumentem, rozumianym, jako zestaw informacji:
- Odbieranie – przechwytywanie skanowanych dokumentów na urządzeniach MFP lub poprzez ‚hot folder’, e-mail, FTP lub aplikację kliencką
- Przetwarzanie – poprawianie obrazu (automatyczne usuwanie zabrudzeń, prostowanie, rotacja dokumentu, etc.), konwersja do wskazanych formatów plików, odczyt informacji z dokumentu (tekst, kody kreskowe, oznaczenia, )
- Dostarczanie – połączenie z systemami dokumentowymi lub serwerami plików, automatyczne nadawanie nazw plików i dostarczanie do wyznaczonych miejsc.
- Efektywność – Integracja z urządzeniami wielofunkcyjnymi wielu producentów. Implementacja w ramach istniejącej infrastruktury informatycznej. Dotyczy to zarówno urządzeń wielofunkcyjnych jak i systemów dokumentowych, systemów klasy ERP.
- Digitalizacja dokumentów papierowych. Błyskawiczny dostęp do wyszukiwanej informacji. Z opracować firm analitycznych wynika, iż przeciętny użytkownik w środowisku biurowym poświęca od 10% do 22% czasu pracy na wyszukiwanie i odtwarzanie utraconych informacji. ScanShare umożliwia indeksowanie skanowanych dokumentów i zapewnia natychmiastowy dostęp do informacji w formie elektronicznej.
Digitalizacja dokumentów papierowych – Błyskawiczny dostęp do wyszukiwanej informacji. Z opracować firm analitycznych wynika, iż przeciętny użytkownik w środowisku biurowym poświęca od 10% do 22% czasu pracy na wyszukiwanie i odtwarzanie utraconych informacji. ScanShare umożliwia indeksowanie skanowanych dokumentów i zapewnia natychmiastowy dostęp do informacji w formie elektronicznej.
- Integracja z systemami bazodanowymi – Walidacja pozyskiwanych danych, umożliwiająca utrzymanie spójności informacji w ramach całej struktury informatycznej. Jest to niezbędny element dla zabezpieczenia pewności pracy z informacją, która jest obecnie podstawą do podejmowania decyzji biznesowych.
- Automatyzacja – Inteligentne przetwarzanie dokumentów w poszukiwaniu słów kluczowych (numer NIP, adres e-mail, numer faktury, etc.) umożliwiające automatyczne uruchomienie stosownego procesu biznesowego, np.: rozliczenie faktury kosztowej, obsługa pism przychodzących w kancelarii ,etc.